2018. augusztus 14., kedd

Mikor csak kihasználnak..............rólam szól most az írás!



Most ez az írás panaszkodás lesz ,de néha ki kell jönnie!
Télen már eljátszották velem,szinte augyanaz a szisztéma.
Helyettesítek megint ,a helyi rendelőben is de,plusz csinálom heti 3 x a konditerem takarítását,fűnyírózok,kapálom az út szélét, és gyomlálom-kapálom a virgágyásokat.!
Takarítok a helyi önkormányzat épületében ,mivel az ottani hivatalsegéd elment nyugdíjba!
Kedves polgármesterünk addig nem vesz fel embert helyette  (spórol!!) míg van egy hülye,én!aki kitakarít,elhordja a leveleket a falu minden pontjára.Most kb.7-800 ház van a faluban,oda hordani havi egyszer a hírmondót,most a féléves kommunális adó csekkjeit,aláírós leveleket,és ha nem jön ki a gazda újra megkeresni.Hát én sem lottón nyertem a lábam és már nem is 20 éves vagyok!!!Nem a munka panaszos,hanem a pénz.Ma is most is 54000 ezret viszek haza,pont úgy mint az aki egész nap ittasan lófrál,rábízni semmit nem lehet!Beül az árnyékba és úgy is jó!!!Mégis megtűrik mert nincs ember aki ennyiért dolgozna!Én 18 éve húzom a döntést,de betelt a poharam!Jó persze mert helyben vagyok,nem buszozok,de besokalltam napok óta.Ha  a melegben megpihensz azt meglátják,de ha csinálod a vakító tűző napon azt leszarják!Készül az új épület is,ami szociális szolgáltató és idősek otthona lesz.Na majd azt takaítani átadásra,ablakokat pucolni meg etyem-petyem.Egyedül vagyok nő mint közmunkás.Tavaly voltunk 4-5 en!Minden szar rám szakad,Nyugdíjig még van vagy 5-8 évem,mivel sok kiesés volt  a munkanélküli és szoc.segélyen levés!Nem akartam a komfortzónámból kilépni,de eldöntöttem mihelyt lesz egy jobb lehetőség elmegyek!Bocsánat ha nagyon neg.voltam de már kurvára elegem van!




1 megjegyzés: