2017. október 11., szerda

Bármit teszel


Bármit teszel, bármit érzel,
Mindig egy Angyal vezet kézen.
Érzi léptedet, gyógyítja lelkedet,
Segít, hogy könnyebb legyen életed.

Várja, hogy szólj, és kérd segítsen,
Vállaid terhén könnyítsen.
Mosolyt bűvöl arcodra, erőt a lelkedbe,
Hogy érezd, milyen sokat jelentesz az életnek.


Mi hát a Tükör?
Lássuk csak.
Hideg. Kemény. Sima. Csillogó. És ...
Mély. Nagyon mély.
Vedd kezedbe!
Nézz bele!
Látod?
Látod a mélységet?
Látod a titkot?

Nem?
Nézz hát a szemedbe!
Hosszan, kitartóan.
Nézz és meglátod benne.
A Titkot.
A Mélységet.
A Lelket.
A Lelkedet.
S szeresd, szeresd amit találsz!

Ne!
Ne nézz félre!
Ne félj Önmagadtól!
Ne futamodj meg.
Ott vagyok én is a Tükör mögött.
Nézz át rajta, láss mögé és megtalálsz.
Segítek neked!
Szeresd amit a Tükörben látsz!
Ez Te vagy!
Fogadd el Önmagad és szeresd!
Szeress!

A Tükörképed is a szemedbe néz és látja Lelkedet.
Ha a szemedbe nézek én is látom.
Tudom, hogy a Mélység, a Titok Benned lakik.
Nem nehéz szeretni.
Vedd hát elő ezt a Tükröt ha biztatás kell.
Nézz bele és nem leszel egyedül.
Mi hát a Tükör?
Hideg?
Kemény?
Sima?
Csillogó?

A Tükörkép én vagyok vagy TE?


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése