2020. augusztus 18., kedd

A cipőmet kölcsön adom.....


Soha nem kaptam az életben semmit ingyen......

Megdolgoztam azért hogy legyen hol laknom,ennivalóm,ruhám!

Felálltam mikor millió darabra tört a szívem-lelkem,mikor megaláztak,elárultak,bántottak,kihasználtak és eltapostak!

Túléltem a halálos kórt,visszajöttem a halál kapujából,ahonnan nem sokan....

Kétkezi munkával kerestem és keresem a kenyérre valót,nem hozza a postás....

Van akinek az élet mindent tálcán kínál,hát nekem nem!Nekem dolgoznom kell ha enni akarok,csekket befizetni,élni.....

Nekem nem küld senki jóakaró 5 forintot sem,igaz nem is kérek...

Már nem!Volt idő mikor tartozásaim voltak,de az örökségem arra ment el hogy ezeket letisztáztam,visszafizettem....

De nekem még nem állt végrehajtó az ajtó előtt,és míg élek és dolgozni tudok,nem is fog!

57 éves leszek,míg lehet dolgozom,azt hogy megérem-e a nyugdíjat a jövő titka....

Sokszor elfáradok,agyilag is mégis azt mondom jó élni!

Van gyermekem,vannak tündéri unokáim,boldog is lehetnék......

Nem vagyok,mert ez a világ hazug,irigy..... sajnálják azt amit két kezi munkával,segítség nélkül összeraktam....

De azért azt kérném,hogy aki mindezt sajnálja és irigyli csinálja utánam....

Kölcsönadom a cipőmet,de az úttal együtt amit bejártam benne!!!!

Úgyhogy hajrá,lehet jelentkezni!!!

 

 


1 megjegyzés:

  1. Erős nő vagy, van tartásod. Vannak szeretteid. Aki nem fontos, le kell szarni!
    Irigykedjenek csak, az könnyű!

    VálaszTörlés